Странице

среда, мај 18

NEKI NOVI MODELI


Dobar dan drage moje!
Malo sam zapostavila blog, iako, zaista, puno ga volim, puno sam vremena provela
sa njim i sa vama i trudicu su da budem vrednija sto se tice objavljivanja postova.

Kao sto, verovatno znate, uglavnom sam na Facebook stranici

Tu sam stvarno neprestano, novo je to da uvek dodam neki tematski, da tako kazem,
album, kao danas - BURDA modeli-OPUSTENO, Udobna odeca za svaki dan po
modelima iz Burdi. Naravno, sve snitove imam.

Najnovija vest je da sam narucila nekoliko zanimjivih snitova iz Nemacke i mozete ih
pogledati kada kliknete na sliku.







Ima jos nekoliko modernih modela kardigana za zene, devojke i devojcice.

Planova, naravno, i hvala bogu, uvek imam puno, ali ne bih pricala unapred. 
Neka ostane iznenadjenje.

Puno vas volim i budite SVOJE!
A ovo sam ja od pre par godina, ali vooolim tu sliku



1 коментар:

  1. Ej,Nataša! Dobro da si došla, falila si nam! Vidimo se na FB, divim se tvojim idejama i energiji koju ulažeš u tu stranicu

    ОдговориИзбриши

Lovely comments