Странице

петак, фебруар 8

EVERY DAY


Svaki dan. Uobicajene stvari. Nista posebno. Samo neke stvarcice
kojima sam se bavila... Prvo, pronasla sam ofingere koje sam koristila za
izlozbe (dok sam isla na izlozbe, hm..ko zna kada cu ponovo izlagati) i
odlucila da sredim deo ormara gde ce okacene biti samo stvari koje sam
sama sasila. I, sad imam divan pogled kad otvorim ormar.


Drugo, osim sto skupljam sve zivo elektronski, ja volim da vidim i
na papiru, i tako se rodila ideja da lepim modele koji mi se svidjaju
u svesku. Ako mi se nista ne radi, onda obicno lepim papirice ili
heklam (moja cerka kaze-haklam). Ili idem za decom i skupljam
snalice, gumice, carape, a bogami i knjige, olovke, rezace, a
u zadnje vreme i laptopove, slusalice i dvd-ove.


Kratki brzi diy. I. je dobila duks koji je prelep i kvalitetan ali
nesto na njemu nije..tj. I. nije bila zadovoljna pa smo to resili
sa par cica maca od glitter papira.


Taman sam se spremala da napravim jos jedan stalak za mindjuse (prvi mozete videt
ovde) od eko koze/eco leather ali sam ugledala ovu ideju u novoj Burdi i mnogo
mi se dopala ideja u osnovi. Ja cu to malcice
drugacije uraditi ali iskoristicu ovu ideju zato sto je-dobra!


A nabavila sam i malo stipaljkica za mindjuse, a to znaci samo jedno-Pocinjem da
pravim mindjuse!


  Medju mojim papirima nasla sam ovaj kartoncic (koji ljubomorno cuvam, verovatno zbog
lepih uspomena vezanih za stampariju i rad u njoj) na kome su ispisani formati papira tj tabaka
papira. Koristili smo ga u stampariji tj. i nismo bas jer svi znaju dimenzijee

Postoji tabela i za oglase u novinama (e, tu tabelu sam izgubila) ali to nije tesko. Svaka novina
ima svoju sirinu stupca tako da, ako hocete da date oglas u dva stupca onda se uzima sirina
dva stupca i razmak izmedju njih, a po visini moze biti od 1cm pa na dalje..zavisi od novina
i od strane na kojoj biste se oglasavali..tako bese otprilike, a bese odavno kada sam radila te oglase....


Ako ste mislili da ja po ceo dan smisljam sta cu da sijem i sedim za kompjuterom,
malo ste se prevarili. Skupljam ja i recepte, i rado isprobavam neke nove sto
procenim da bi se moglo dopasti celoj porodici. Samo me testa nerviraju,
uh sto se lepe za ruke..namazem i ulje i sve, i brasno na stolu..ali nervira me
testo...ali videcemo ko ce na kraju pobediti, to moram biti ja jer deca vole kiflice.


Moja kafa. Bilo je jedno srculence na njoj ali je pocelo da se razilazi (photo no 1)
Posto ja nedam srcima da se razilaze, uz malo Photoshopa ono se
opet pojavilo (photo no 2). Tako da znate. Photoshop je zakon.
...Ko zna, mozda na ovim slikama uopste nisam ja...mozda uopste ja
ne radim sve ove DIY stvari....


Drugarici sam kupila istu cipkastu bluzicu iz Terranove jer kad je videla
moju rekla je-Jaoooooooo, sto je slatkaaa! Nadam se da nije lagala jer
to onda ne bi bilo dobro za nju tj dobice majicu koja joj se ne svidja.
Dakle, uvek govorite istinu.
Senke su iz Avona, njene su ove prve, a moje ove zemljanih tonova
(da se malo prizemljim i ja AKO JE TO MOGUCE JEDNOM VAZDUSNO
ZNAKU?!). Rumenilo je moje, ima dve nijanse i da znate da su odlicna
rumenila ali ovo tamnije od dve ponudjene nijanse je tako jako da,
kao prvo, nikako nije za plavuse, a mi smedje i crnke imacemo ga
do kraja zivota jer je potreban bukvalno jedan zamah cetkicom.
Senke su isto trajne i fine su boje.


I jos jedna stvar o meni, jako, jako bitna. Obozavam kokice. I nema
nikakve sanse da pocnem da gledam film bez kokica. Ne.




Jos malo COLOR BLOCKING stufff. Volim! Boje cine da se oraspolozim.


 Meni se ideja sa ovom suknjom cinila bas simpaticnom.




Live in colors, please!.................................
............................................... like me.




13 коментара:

  1. još što spomene kokice...šalim se, ja ih volim, a ne smijem ih jesti.

    super projekti, sviđa mi se post jako....moram i ja organizirati ormar- podhitno već dugo.

    odličan je sada taj duks baš ga je to malo osvježilo.

    pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Jeeeee za pravljenje mindjusa!!
    Nesto se mislim, a nemam pojma otkud mi to da smo isti horoskopski znak (??)
    U svakom slucaju, boje su zakon, sto vise, to bolje :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično, minđuše!
    I ja imam i sveske i foldere u koje stavljam ideje ili jednostano, neke lepe slike. Volim da seckam i uživam u pregledanju svea toga. Ali tek kad pokupim za mojim detetom isto što i ti-šnalice, gumice, ogrlice, olovke i ostale stvari.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala puno. Napravicu pdf fajlove za stampu tih maca koje ce moci da se preuzmu sa bloga. Pozz

    ОдговориИзбриши
  5. Posebno mi se dopada kolaz sa kokicama,ponekad ti zavidim na umesnosti oko baratanja sa ovim programima:)A mozda ovo uopste i nisi ti?:))))))))

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala, ja volim da se bavim grafikom. To je moja prva ljubav. A mozda i nije?!

    ОдговориИзбриши
  7. Love your blog!!
    I'm following you with GFC!!
    I'm waiting for you on Dressing&Toppings..and FbPage if you want! ;)
    Kiss from Rome
    mel*

    ОдговориИзбриши
  8. great post! would you like to follow each other? let me know!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments