Странице

уторак, август 7

DIY SWIMSUIT




Da, letnja euforija jos traje. Malo je prevruce ali izdrzavam, volim leto.
Poceo avgust i blizi se septembar ali ja totalno ignorisem tu cinjenicu.
Necu o septembru da mislim! I eto, iz vasione je stigla vest da je
moguce da cemo sledece nedelje ici na more, tako da sam zaboravila
na septembar! U mojoj glavi su samo suknjice, haljinice i
kupaci. Evo sta sam interesantno nasla, a usput i izvela jedan
DIY=NO DIY
O cemu se radi videcete u nastavku...





Zuti kupaci. Sreca pa sam pocrnela jos u junu i sad mi je mnogo
lakse i lepse, priznajem. Kad pocrnis definitivno sve MNOGO
lepse stoji. Ipak, nesto mi je doslo da "zacinim" ovaj kupaci.
Varijante na brzinu. Probaj, stavi, skini...
i na kraju sam resila, videcete, da iskoristim moj ljubljeni stari
zeleni kupaci kostim tj gornji deo jer je donji @#$%^. Sreca, zuta boja
na oba kupaca kostima se poklapa. I tako DIY=NO DIY.
Ali uredno sam slikala varijante. Mozda nekome pomogne.


Eco leather variation
 No variations. Just old + new = Ready to go!











5 коментара:

  1. Super,ja obožavam sve staro a Bogme i novo da promenim ,makar malo ! Transformacija kojoj se uvek treba radovati ,baš kao što kažeš ,ima li veće sreće nego nositi nešto ,,svoje ,,!Lep provod na moooreee!

    ОдговориИзбриши
  2. Novi kupaci od starog i jos rad sa puno maste i zabave.
    Moze super!!

    Svidja mi se sto nudite predloge kako ustedeti, a pritom izgledati chic, moderno i drugacije sa stvarima koje imamo i volimo!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja bas nisam stedljiva jer nicemu ne mogu da da odolim ali na kraju najvise koristim i nosim ono sto sama napravim. U svakom slucaju, hvala ti puno. Lepo je kad neko sve to primeti

      Избриши

Lovely comments