Странице

петак, фебруар 24

DIY TUFNICE













Kombinacija ima bezbroj, evo nekih ideja







A evo i nekih dovitljivih ljubitelja tufnica


I moja omiljena slicica sa tufnicama


Ova bela majica je kriva za sve. Slucajno sam je videla i od tada nemam mira
tj. nisam imala dok je nisam odstampala. Stampacu ovo srce u svim bojama!!


O cemu treba voditi racuna? O razmacima...
















I kako ne voleti tufnice?



Wikipedia DOTS
Malo sam skoknula do W. ne bi li ponesto saznala o
ovom dezenu, ja bih rekla, za sva vremena. Vanvremenski.
Ukratko, tufnice su krugovi rasporedjeni u pravilnim
razmacima (ko je tada znao da ce sve biti moguce, pa i
nepravilni razmaci tufnica, boja, velicina..). Najpre su
postojale bele tufnice na crnoj podlozi i uglavnom su se
pojavljivale na decijim igrackama i kucnim elementima.
Tek u 19 veku se na odeci pojavljuju i to u Britaniji.
I to najpre na kupacim kostimima i donjem vesu, a
tek kasnije na ostalom delu garderobe.
Prva formalna garderoba naravno bila je na sitne
bele tufnice na crnoj podlozi....









9 коментара:

  1. Imala sam fazu kada ih nisam mogla smisliti i odjednom, preko noći, rodila se ljubav :D
    Odlične sličice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem te u potpunosti. To se i meni desava. Dobra strana toga je sto vise ne pokusavam da analiziram zasto i kako se to (preko noci) desilo. Samo uzivam!

      Избриши
  2. Nema tog lijeka od tufnica, kad ih jednom zavoliš, nikad se od njih ne odvojiš! :))

    ОдговориИзбриши
  3. Tufna raj ! Obožavam ih ! I super je kombinacija sa štraftama .. Like !

    ОдговориИзбриши
  4. Tufnice, točkice, krugići, kako god, obožavam i preslatke su gdje god bile!
    Super blog!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман2. март 2012. 00:42

    Odlican izbor slika i jedva cekam da vidim tvoju novu majicu na tufnice! Kako sam shvatila ti si odstampala ovo pink srce? Kako?? Kako??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala. Pa, nameravam da drzim kurs slikanja i stampanja na textilu, verovatno na prolece pa eto..bice manje grupe, bolje se radi...poz

      Избриши

Lovely comments