Странице

понедељак, фебруар 20

DIY CHANEL



Eto prekrsila sam, stvarno, do sada sam stampala
svasta, sve sto mi je palo na pamet, ali neki brend-nikada.
Nisam ni imala nameru do sada.
Ne, stvarno, morala sam, ovaj znak hipnotise i tako je
upecatljiv, i mislila sam, bice slatko na mojoj maloj siziki.
I bila sam u pravu. Jedva sam cekala da je slikam, prosto
sam zamislila ovaj znak uz postojecu suknjicu sa lastama
i sivim dzempericem.
Necu pisati o Coco Chanel, o njenim pocecima i borbi,
ovo je moj doprinos, ako se moze tako reci.












I ovako to izgleda...zar nije divno?















Kako su to drugi radili pre mene














Jos jedan moj mali doprinos.
Videla sam ovaj Chanel bros na netu i zaljubila se
u njega na prvi pogled. Nije bilo sile da to ne probam
da napravim.


I evo, gotovo je. Svidja mi se. Ima malo petljanja,
i da sve bude srazmerno i ravno ali rezultat doprinosi
da zaboravim sve muke.





A dok sam ja to radila, moja cerka je insistirala
da i ona nesto radi







10 коментара:

  1. Preslatko ,ma i za nas velike malo da se brendiramo :).

    Sjajana ideja i sjajno uradjeno ali ,,ništa ,,pri onome kako je manekenka iznela model!

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. English please, I want to understand you but I don`t, sorry..Your blog is fabulous, I look it..I guess you think that this DIY Chanel is great idea?! I like I like spanish fashion!

      Избриши
  3. Ovo je stvarno mnogo dobro! Odlicna ideja. Super je, a devojcica je prelepa

    ОдговориИзбриши
  4. Ideja je zaista odlicna, iako poznata, na ovoj maloj manekenki to izgleda kao nesto prvi put vidjeno. I preslatko. Mnogo mi se dopada ceo blog, drago mi je da sam ga slucajno nasla.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. fantastično , ja se ubih od razmišljanja danima za neki logo -brend kao neku zaštitu za ono što uradim ali sve mi se svede na brisanje jer nikako da nađem nešto što mi se sviđa kad ponovo otvorim ...

      Избриши

Lovely comments