Странице

уторак, јануар 10

DOBRO DOSLI

Dobro dosli u 2012 godinu!
Sve najbolje vam zelim-puno zdravlja, ljubavi, razumevanja i tolerancije,
naravno i posla, a samim tim i parica.
Ja sam malo pravila neke cestitkice za poklone sa decom i mnogo
mi se dopalo kako je to ispalo...
Pocelo je sve kao akcija za skolu, deca su trebala da donesu neke
rucno radjene pokloncice da bi prodavali i sakupili pare za bolesnu decu.
Kad sam krenula zanela sam se vrlo lako, deca su spakovala svoje za
skolu a ja sam ostala jos da pravim...
Ostalo mi je vrlo malo zelenog kartona i roze samolepive nalepnice,
ali brzo mi je sinulo...
Uzela sam moj noz za papir, vrlo praktican i fantastican koji ima
nekoliko operacija, u ovom slucaju koristila sam ukrasno secenje.





Naravno, malo duha dodala sam tako sto sam rucno napisala
Poklon za........... i trakicu kojom vezemo
cestitke za poklone



3 коментара:

  1. spravica je fantasticna kao i ideja. Ni iz cega napravis super stvar. imas dara

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko ste platili ovaj trimer za papir? I gde ste ga kupili? Molim vas pomozite :). Nigde ne mogu pronaci neki a da nije bas preskup.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ga kupila u Metrou prosle godine, kostao je 3400 din, i super je stvar za razne stvari. Pozz

      Избриши

Lovely comments