Странице

петак, јануар 20

CVETAK ZANOVETAK



Ovaj cvetic je bio namenjen svim balerinama iz Ivanine grupe
za jednu novogodisnju priredbu. Nasla sam ga pre neki dan
napustenog u mom plavom ormanu medju ostalim sitnicama.
Napravila sam jedan, ne bi li pokazala nastavnici baleta
ali njima (uciteljici i mamama su se vise svidjali neki
rajfovi sa belim cvetovima) tako da je sve ostalo na jednom
cvetu ali meni se dopada. Evo kako sam ga uradila
Odstampala sam jedan manji i jedan veci. Stampano je na
malo tvrdjem pamuku. Prvo sam iscrtala na materijalu veci
cvet a preko toga preklopila manji tako da bude na centru.
Onda sam bojila srebrne ivice, a zatim manji cvet.
Malo sam oivicila srebrnim koncem. Kada se osusi boja
prepegla se.






 Na sredini se ziletom iseku dva proreza za snalicu koja
nam je potrebna da bi pricvrstili za kosu ili pundjicu



 I ovako to izgleda. Naknadno smo se slikali,
nismo u punoj ratnoj opremi (triko, baletankice, pundjica..)
ali slatko je...Moze i manji cvet da se napravi, razume se.
Ja sam bas htela da bude uocljiv jer su devojcice trebale
da budu na bini, pa ono, da se ipak vidi.







Нема коментара:

Постави коментар

Lovely comments